Tillbaka till Oldknutters Hemsida

Forumindex The Old Knutters Forum
Forumet för moget MC-folk i Halland

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ett alternativ till Prins Bertils stig ....

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utflyktstips och fikaställen etc.
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Yngve Göransson
Site Admin

: 24 Februari 2004
Från: Getinge

InläggSkrivet: Tor Jul 08, 2010 7:32 pm    Rubrik: Ett alternativ till Prins Bertils stig .... Svara med citat

tro det eller ej.... det finns alternativ.... i Halland !

Guidade vandringar i Hallands natur- och kulturreservat 2010

Ett exempel:
"Söndag 30 maj kl 10.00
En slingrande vandring
Suseån är en av landets mest intressanta åar med ett rikt växt- och djurliv både i vattnet och längs stränderna.
I Hult finns bl.a. värdefulla ekar, ett rikt kulturlandskap och ett av åns mest värdefulla sträckor med
lek- och uppväxtområden för lax och havsöring. Ta med matsäck. Guide är HG Karlsson (tel. 0707-730355).
Samling vid reservatets parkering."

Jo jag vet.. 30 Maj i år har ju redan varit. Men helt fantastiskt är det i allafall där. Åk dit ändå vet jag...

och så det finns ju så mycket mer att se i vårt vackra landskap.
Fullt Guideprogram här nedan !

http://www.lansstyrelsen.se/halland/amnen/Naturvard/Guidade+vandringar+2010/index.htm

Tack Länsstyrelsen !

Ibland tar jag av mig skinnstället och går runt i naturen som en vanlig man !
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utflyktstips och fikaställen etc. Alla tider är GMT
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet